Jump to content

Clochareuse

Mitglied
  • Gesamte Inhalte

    44
  • Benutzer seit

  • Letzter Besuch

  • Tagessiege

    3

Alle erstellten Inhalte von Clochareuse

  1. Wecha scheenan Wedder fia heit Nochmiddoch hädd mer mir scho Bscheid gem kena, dass ned glabbt Wecha morng hab i nommal nachghakt .... s'sollderd gabbn Wenn's glabbt, wo nachertla treff'mer sich
  2. I mou zwar meine argentinischen Latinas in a neix Objekt einärweitn, aber wenn'd Ausfahrt ned glei in da Fräih is, warad i auf'edn Fall dabei A zeitnahe Info, wann und wo (a gouds Wedder hab i scho längsd vo FR NM bis inkl. MO bschdelld) mer sich dreffn, wär' , damit i a weng plana kennt. N'Schdammdiesch um an Sitzblatz bittschön erweidern, i schloch mer a de Wambm in SC voll
  3. Übrigens nicht zu vergessen: Kätzchen können Schnurren und mit Samtpfötchen daherkommen oder Fauchen und die Krallen ausfahren
  4. Bissi von Allem find' ich gut, nur nicht wertvolle Lebenszeit mit Ärgernissen zu vergeuden. Bin deshalb kaum noch in diesem Forum, auch wenn neben manch' -Kommentaren auch echt viele -Kommentare dabei waren. Und freilich gehört zu den schönen Lebensmomenten auch Exklusiv-Zeit für meine kleine Hundedame aufzubringen Grüße in die Heimat
  5. Das ist aber lieb, ich fand's auch klasse, mal die z. T. schon vertraut wirkenden Gesellen persönlich kennen zu lernen, eine lustige Truppe war's und ein sehr kurzweiliger Abend Danke für: "Schön war es auch, Sabine einmal persönlich kennengelernt zu haben. Von ihrer „Gefährlichkeit“ und der „Großen Goschn“ —wie an anderer Stelle geschrieben — konnten wir uns nun persönlich überzeugen. Wir hatten da allerdings einen etwas anderen Eindruck gewonnen.", ist totaaaal lieb und ja, es hat mir sehr bei Euch gefallen. Danke auch nochmal, dass ich mich der Runde anschließen durfte!
  6. Hey, super, wie ich's selber probiert hab, is' ned gangen, aber etzertla, dank Deiner Unterstützung D A N K E Aber weinen musst doch ned , hab ja ned DICH gelöscht, sondern nur a Nachricht von Dir in einer anderen, wo's Verwirrung stiften hat können
  7. Sin' doch gnuch Mädls dabei - schreiben vielleicht ned so viel, um dem, was man uns Weibchen nachsagt entgegenzuwirken vielleicht Danke für die mir entgegengebrachte Herzlichkeit von einer, die hier "einzog", das "Fürchten zu lehren" "LsK" versteh ich ned, is des jetzt kartntnerisch oder steirisch? Ciao Manfredo
  8. Peter hat den Link ja schon eingestellt - war schneller als ich
  9. Woans leicht goaschtig zu dir do? Geh, kum her A echter Frangge red im Privatlem a södn Hochdeitsch, sowieso red kana mea Hochdeitsch, wäu des redst eh nur auf der Theaterbühne - owa so mancher hods a ned anders glernt. Nämberch dät i etz amoi ned als Grossstadt sehen, owa i find, es gibt im klanstn Duaf wos, wos an ned gfoit wie a in da Stodt wos, wos an gfoit - i mog des ane wia des aundare Sei ned so streng mid de Grossstädter, wäu a waun i grundsätzlich a Duafmadl bin, so bin i trotzdem a iagandwia ane aus da Stodt - und i red gean so, wias mei Gengüwa aum Leiwandsdn find
  10. Cool, hab ich gleich gegoogelt Aber nein, ich mach alle meine Trainings bei uns da in fränggischen Gefilden - in Schlüsselfeld beim ADAC
  11. Na griass Di, Balu, im Fuchzehntn hob i amoi goaweit - in da Stiegergassn beim Zawadü Schau'ma moi, ob des Forum wirklich so leiwaund is, hob a scho an gewoitign Shitstorm (sogt ma jo heitzudog) und gerntet. Owa wast eh, ois Schluchtnscheissa (wia ma do zu unsaans sogt) is ma hoat im Nehma Bleib trotzdem, wia i bin - hähä
  12. Ey, Wilfried, bist ja a kleines (oder großes) Sprachentalent A gnä' bin i allerdings ned Danke für die Bewertung meiner Vorstellung, hast mir a breits Grinsen ins Gsicht g'setzt! Merci a fia's WILLKOMMEN und den FORUMSSPASS, des mid der Schrächlage werd' i dann bei der Saisoneröffnung in Schlüsselfeld mal austesten
  13. Uuuups - na, dann hab' ich ja richtig Glück g'habt - aber ich hab ja au' nix gecha d'Franggn gsocht
  14. Ah geh, so a Frangge bist doch gar ned, der de Leid ned vom dünnen Eis runterholt .... i weiß wovon i sprech
×
×
  • Neu erstellen...